Covid-19 salgını nedeni ile Filistin’de bir kez daha olağanüstü hâl ilan edildi

Filistin Yönetimi, işgal altındaki Batı Şeria'daki Coronavirus vakalarında görülen artış nedeniyle bir kez daha olağanüstü hâl (OHAL) ilan etti.

Yayınlanan kararname ile, tüm Filistin topraklarında 30 günlüğüne OHAL ilan edildiği belirtildi.

Buna göre, işgal altında bulunan Batı Şeria'daki Filistin kentlerine giriş çıkışlar durdurulabilecek, sokağa çıkma yasağı uygulanabilecek ve şehirler arası seyahatler kısıtlanabilecek.

Son verilere göre, Doğu Kudüs dahil olmak üzere siyonistlerin işgali ve ablukası altındaki Filistin topraklarındaki vaka sayısı 4 bin 250'ye, hayatını kaybedenlerin sayısı da 19'a yükselmiş durumda.

Filistin’de salgın nedeniyle daha önce 6 Mart'ta ilan edilen OHAL, 3 Mayıs'ta kaldırılmıştı.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı