Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan "Elazığ'daki deprem konutları" paylaşımı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Elazığ'daki deprem konutlarıyla ilgili "Okulları, camileri ve parklarıyla vatandaşlarımıza mutlu bir yaşam alanı hazırlamak nasip oldu." dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya uygulaması Telegram'dan, depremin ardından Elazığ'a yapmış olduğu ziyaretin fotoğrafları ile deprem sonrası inşa edilen konutları paylaştı.

Erdoğan, mesajında şu ifadeleri kullandı:

"Ve 1 yıl sonra, ortaya işte böyle bir manzara çıktı.

Gakgoşlara yakışan, milletimize layık konutlar yapıldı. 20 bin konutun 8 binini kardeşlerimize teslim ettik. Okullarıyla, camileriyle, parklarıyla vatandaşlarımıza mutlu bir yaşam alanı hazırlamak nasip oldu. Hamdolsun.

Kıymetli kardeşim, biz sizin mutluluğunuzla mutluyuz. Biz size hizmetkârız..." 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Elazığ Haberleri

Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü