DEDAŞ içme suyu sağlayan su pompalarına giden elektriği kesti

​Batman Belediyesinin borçlarından dolayı DEDAŞ, şehrin içme suyu sağlayan su pompalarına giden elektriği kesti.

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Batman Belediyesi, DEDAŞ'ın kayyum döneminden kaynaklanan elektrik borçlarını gerekçe göstererek kesintiye gittiğini savundu.

Gerekli tedbirlerin alınacağı ifade edilen açıklamada, "Belediyemiz en kısa sürede aynı durumun tekrar etmemesi için gerekli önlemleri alacaktır. DEDAŞ'ın elektrikleri kesmesinden sonra Belediyemiz jeneratörleri devreye alarak su pompalarına elektrik vermeye başlamış ve su pompalama işlemi tekrar başlamıştır. Ancak aradaki boşluktan dolayı su kesintisi yaşanmıştır. Kesintinin, DEDAŞ'ın elektriklerimizi kesmesinden kaynaklandığını en kısa sürede kentin su ihtiyacının sağlanacağını ve bu durumun tekrarlanmaması için gerekli tedbirleri alacağımızı halkımıza saygıyla duyururuz." denildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Batman'da 50 yıl sonra görülen dağ keçisi koruma altına alındı
Batman'da sera üreticileri salatalık hasadından memnun
Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi