ŞIRNAK - "Diyabet Haftası" Şırnak'ta çeşitli etkinliklerle kutlandı. Şırnak Cumhuriyet Meydanında kurulan stantta vatandaşlara şeker ölçümü yapıldı ve Diyabet hastalığına karşı 'Diyabette Destek Yürüyüşü' düzenlendi.
Konu ile ilgili açıklamalarda bulunan Şırnak Sağlık Müdürlüğü Dr. Muhsin Hayyam Elçi, "Diyabet Haftası nedeni ile gündeme getirmek istediğimiz bir diğer konuda Diyabetli hasta örgütlerinin ilimizde de en kısa zamanda kurulması gerektiği yönündedir. Bu dernek ve sivil toplum kuruluşlarına her türlü kurumsal destekler sunacak" dedi. (Delil Oğurlu - İLKHA)
Diyabet Haftası Şırnak'ta Çeşitli Etkinliklerle Kutlandı
Diyabet Haftası nedeniyle Şırnak Sağlık Müdürlüğü bünyesinde çeşitli etkinlikler düzenlendi.
İlk yorum yazan siz olun
Şırnak Haberleri
Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi