Diyarbakır Kayapınar ilçesi Sosyal Konutlar TOKİ'de belediye otobüsünü bekleyen mahalleli yolu trafiğe kapattı

Diyarbakır'da mahallelerine belediye otobüslerinin seferlerinin azlığından şikayetçi olan semt sakinleri yola taş döşeyerek tepkilerini dile getirdi.

Olay, merkez Kayapınar ilçesi Sosyal Konutlar TOKİ'lerde yaşandı. Edinilen bilgilere göre, Diyarbakır Büyükşehir Belediyesine ait toplu taşıma araçlarının seferlerinin yetersiz olduğunu belirten TOKİ Sosyal Konut sakinleri, yolu trafiğe kapattı.

Belirtilen çevreye yolcu taşıyan A3 kodlu belediye aracının yolunu kesen TOKİ sakinleri, yola taş döşeyerek seslerini duyurma girişimleri, o esnada toplu taşıma aracında bulunanlar tarafından cep telefonlarına kaydedildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri