Diyarbakır Siverek Caddesinde çıkan yangın güçlükle kontrol altına alındı

Dün gece saatlerinde Diyarbakır'da Siverek Caddesi üzerinde bulunan tarım arazilerinde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin yoğun çalışması sonucu kontrol altına alındı.

Edinilen bilgilere göre, henüz bilinmeyen bir nedenle merkez Bağlar ilçesinde bulunan Siverek Caddesi üzerindeki tarlalarda yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen alevler, çevredeki vatandaşlar arasında paniğe neden oldu. Haber verilmesi üzerine bölgeye itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekipleri, alevlerin çevredeki diğer tarım arazilerine sıçramaması için uzun süre yoğun çaba sarf etti. Ekiplerin müdahalesi sonucu yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangında ne kadar alanın zarar gördüğüne ilişkin incelemeler sürerken, olayda herhangi bir can kaybı veya yaralanmanın yaşanmadığı öğrenildi.

Yangının çıkış nedeni henüz belirlenemezken, polis ekipleri olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlattı.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bağlar Haberleri

Diyarbakır'da buğday tarlasında çıkan yangın yerleşim yerine kadar ulaştı
Diyarbakır'da kontrolden çıkan hafif ticari araç takla attı
Bayramdan matem'e uzanan yolculuk'
Rant uğruna feda edilmemeli!
Diyarbakır 639 Spor Kulübü yaz okulunu açtı