Diyarbakır'da doğum vakasına giden ambulansa silahlı saldırı düzenlendi

Merkez Bağlar ilçesine, doğum sancısı tutan hastayı almaya giden ambulans, seyir halindeyken kimliği belirsiz bir kişi tarafından kurşuna tutulurken olayda ölen ya da yaralanan olmadı.

Olay, dün gece saatlerinde merkez Bağlar ilçesi Kaynartepe Mahallesinde meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, doğum sancısı başlayan bir kadının akrabaları 112 Acil Sağlık ekiplerini aradı. Doğum vakası anonsu ile mahalleye giden 21 BC 259 plakalı ambulans, yolda ilerlerken kimliği öğrenilemeyen bir kişinin silahlı saldırısına uğradı.

Saldırıda ölen ya da yaralanan olmazken ambulansa 8 kurşun isabet etti. Haber verilmesi üzerine olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi.

Olayla ilgili soruşturma sürerken, saldırıyı gerçekleştirenin yakalanması için çalışma başlatıldı.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri