Diyarbakır'da kafeye müşteri gibi giren hırsız 2 telefonu saniyeler içinde çaldı

​Merkez Yenişehir ilçesinde kafeye müşteri gibi giren hırsız, tezgahtaki 3'er bin liralık 2 cep telefonunu 21 saniyede çaldı. O anlar güvenlik kamerasına anbean yansıdı.

Olay, Yenişehir ilçesinde bulunan bir kafede meydana geldi.

Henüz kimliği belirlenemeyen bir kişi, kafeye müşteri gibi girdikten sonra kasanın bulunduğu tezgâha yöneldi.

Bir süre etrafa bakan şüpheli, tezgâhta duran 3'er bin liralık 2 cep telefonunu 21 saniyede alarak cebine koydu. Kafeden ayrılan şüphelinin hırsızlık anları ise güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı.

Telefonunun yerinde olmadığını fark eden işletmeci, polise giderek şikayetçi oldu.

Hırsızın yakalaması için çalışma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri