Diyarbakır'da Kent Ormanı'nda yangın çıkarmaya çalışan 4 şüpheli tutuklandı

​Diyarbakır'da Kent Ormanı'nın girişinde otları ateşe vererek ormanlık alana yakmaya çalışan4 şüpheli, tutuklanarak cezaevine konuldu.

Olay, 9 Ağustos saat 19.30 sularında Diyarbakır-Silvan yolu üzerindeki Orman İşletme Müdürlüğüne ait piknik alanı Kent Ormanı girişinden meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre çocuk yaşlardaki 4 şüpheli, piknik alanının girişindeki otları ateşe vererek ormanlık alanı yakmaya çalıştı. Çevredekilerin yangını fark ederek durumu itfaiyeye haber vermesi üzerine olay yerine gelen ekipler yangını söndürdü.

Olayla ilgili 3 şüpheli olay yerinde, diğer bir şüpheli de evlerine yapılan operasyonlarla gözaltına alındı.

Operasyonda yapılan aramada şüphelilere ait bir tabanca, şarjör mühimmat ele geçirildi.

4 şüpheli, bugün Diyarbakır İl Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğü'nde alınan ifadelerin ardından adliyeye sevk edildi. Adli makamların tutuklanmasına karar verdiği 4 şüpheli, cezaevine gönderildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri