Diyarbakır'da trafik kazası: 2 yaralı

​Diyarbakır-Şanlıurfa Karayolunda bir aracın aynı istikamette seyir halinde olan başka bir araca çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.

Kaza, Diyarbakır-Şanlıurfa Karayolu Diclekent Köprülü Kavşağında saat 14.00 sıralarında meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, Diyarbakır-Şanlıurfa Karayolu Kantar Köprülü Kavşağından Seyrantepe mevkiine doğru seyir halinde olan 10 ADK 187 plakalı araç, aynı istikamette ilerlemekte olan ve henüz plakası öğrenilemeyen otomobille çarpıştı.

Çarpışmanın etkisiyle 10 ADK 187 plakalı aracın orta refüjdeki aydınlatma direğine çarpmasıyla direk karşı şeride devrildi.

Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından yaralılar hastaneye kaldırıldı.

Kazanın meydana geldiği şerit belli süreliğine trafiğe kapatıldı. Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.














İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri