Diyarbakır'daki "eski patron cinayeti" kameralara yansıdı

Diyarbakır'da telefonda tartıştığı eski patronu M.S.'yi (45) gittiği iş yerinde tabancayla vurarak öldüren Ş.Y. (37), tutuklandı. Cinayet anı, işyerinin güvenlik kamerasına yansıdı.

Olay, dün sabah saatlerinde Kayapınar ilçesi Fırat Mahallesi'nde meydana geldi.

Güvenlik şirketi sahibi M.S. ile eski çalışanı Ş.Y. borç nedeniyle telefonda tartıştı. Tartışmanın ardından Ş.Y., eski işyerine gelerek içeri girdi.

Güvenlik kamerası görüntülerinde M.S.'ın iş yerinde telefonla uğraştığı sırada içeriye Ş.Y'nin girdiği, belinden tabancayı çıkarıp ateş ettiği görülüyor.

Olayın ardından Ş.Y. olay mahallinden kaçarken, çağrılan ambulansla hastaneye kaldırılan ağır yaralı S. hayatını kaybetti.

Olayla ilgili çalışma başlatan polis ekipleri, cinayet zanlısı Ş.Y.'yi kaçtığı otomobilde yakalayarak gözaltına aldı.

Ş.Y, emniyetteki işlemlerinin ardından sevk edildiği adli merciler tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri