Diyarbakır'ın Fethi'nin yıldönümü nedeniyle kentin bazı noktalarında resim sergisi açıldı

​Bu yıl 1382’ncisi kutlanan Diyarbakır'ın Fethi münasebetiyle merkez Kayapınar ve Yenişehir ilçelerinde "Sultan 2'nci Abdülhamid Han Diyarbekir" konulu fotoğraf sergisi açıldı.

Diyarbakır Dicle Üniversitesi tarafından Diyarbakır'ın Fethi'nin 1382’nci yıldönümü nedeniyle açılan resim sergisinin açılışlarına Dicle Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Karakoç, Bağlar Belediye Başkanı Hüseyin Beyoğlu ve kurum yetkilileri katıldı.

Kurdele kesimiyle açılışı yapılan resim sergisinin ilk durağı merkez Kayapınar ilçesi Yeni Hal Kavşağında bir AVM oldu.

Diyarbakır'a ait eski fotoğraflar yer aldığı resim sergisine vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Fotoğraf sergisinin 2 Haziran'a kadar sürmesi planlanıyor.
















İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri