Doğubayazıt'ta Nöbette Cinnet: 3 Ölü

Ağrı'da nöbet mahallinde cinnet getirdiği belirtilen bir asker üç arkadaşını öldürdü

Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde, cinnet getiren bir askerin, piyade tüfeğiyle aynı nöbet mevzisindeki üç askeri öldürdüğü bildirildi.

Ağrı Valiliğinden yapılan açıklamada, dün 23.00 civarında Gökay Hudut Tabur Komutanlığı'na bağlı Şehit Fehmi Altınordu Hudut Bölük Komutanlığı'ndaki askerlerden birinin cinnet getirdiği ve kendisine zimmetli piyade tüfeğiyle aynı nöbet mevzisinde bulunan 3 askeri öldürdüğü belirtildi.

Açıklamada, can veren askerlerin piyade uzman çavuş, piyade çavuş ve er olduğu kaydedildi. Olayla ilgili Doğubayazıt Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından soruşturma başlatıldığı bildirildi.

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Doğubayazıt Haberleri

İshak Paşa Sarayı'nda gün batımı ve yağmur bir arada
Doğubayazıt'ta sağanak sonrası sel meydana geldi
Eşsiz manzarasıyla sisler içinde İshak Paşa Sarayı
Ağrı Doğubayazıt'ta 15 milyon TL'lik vücut geliştirme ilacı ele geçirildi
Son tüketim tarihi geçen 23 kamyon gıda imha edildi