Şanlıurfa İl Jandarma tarafından yapılan açıklamada, "Şanlıurfa İli Haliliye İlçesi Kısas-Osmanbey bölgelerinde Karayolları ve Devlet Su İşlerine ait su kanallarında bulunan tellerin, kimliği belirsiz kişilerce çalınmasına yönelik Şanlıurfa İl Jandarma Komutanlığının dedektifleri olan JASAT ve İstihbarat Şube Müdürlüğü ekiplerince yaklaşık 2 aydır yapılan fiziki takip sonucu müşterek icra edilen operasyon neticesinde suçlularla birlikte 6 ton fens teli, galvanizli boru ile bağlama telleri ele geçirilmiştir." ifadelerine yer verildi.
DSİ'nin su kanalından hırsızlık yapan şahıslar yakalandı
Şanlıurfa'daDevlet Su işlerine (DSİ) ait su kanallarındaki tellerin çalınması üzerinde çalışma başlatan jandarma ekipleri operasyon düzenledi.
İlk yorum yazan siz olun
Şanlıurfa Haberleri
Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği