​Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları Covid-19'a yakalandı

​Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları'nın Coronavirus (Covid-19) testi pozitif çıktı.

Edinilen bilgilere göre, Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, çevresindeki bir kişinin Coronavirus testinin pozitif çıkması üzerine Covid-19 test yaptırdı.

Yaptığı testin pozitif çıkması üzerine Şerifoğlulları'nın 14 gün evde karantina altında kalacağı öğrenildi.

Şerifoğlulları'nın, sağlık durum iyi olduğu belirtildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Elazığ Haberleri

Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü