Elazığ Valisinden Coronavirus tedbirlere uyun uyarısı

Vali Erkaya Yırık, Covid-19 salgınına karşı uyarılarını yineleyerek alınan tedbirlere uyma çağrısında bulundu.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Vali Yırık, şu ifadeleri kullandı:

"Değerli Gakgo hemşehrilerimiz, salgından korunmak için daha sıkı tedbirlere ihtiyacımız var. Zorunlu haller hariç hane halkı haricindeki kişilerle temas etmeyin! Kalabalık ortamlara girmeyin! Ev ziyareti yapmayın! Maske-Mesafe-Temizlik kuralını asla ihlal etmeyin!"

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Elazığ Haberleri

Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü