Elâzığ'da 2 köy karantinaya alındı

Elâzığ merkez ve Palu ilçesine bağlı 2 köy artan Covid-19 vaka sayısı dolayısıyla karantina altına alındı.

Elâzığ Valiliği İl Hıfzıssıhha Kurulu tarafından alınan karara göre, Elâzığ il merkezine bağlı Sarıçubuk köyü ile Palu ilçesine bağlı Güllüce (Seraçor) köyünde artan Coronavirus vakaları nedeniyle 14 günlük karantina uygulaması başlatıldı.

Karantina altına alınan köylere giriş çıkışların yasaklandığı belirtildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Elazığ Haberleri

Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü