Nailbey Mahallesi, Şehit Polis Kâmil Gökçer Sokak'ta bulunan Aydoğdu apartmanında ikamet eden bir kişinin Coronavirus testinin pozitif çıkması nedeniyle binanın tamamının karantina altına alındığı açıklandı.
Elâzığ`da bir bina Coronavirus nedeniyle karantina altına alındı
Elâzığ merkezde bir bina, Coronavirus testi pozitif çıkan bir kişi nedeniyle karantina altına alındı.
İlk yorum yazan siz olun
Elazığ Haberleri
Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü