Elâzığ'da bir bina daha karantina altına alındı

Elâzığ merkez Doğukent Mahallesinde 7 katlı bir apartman, bir kişinin testinin pozitif çıkması üzerine karantinaya alındı.

Daha önce Elâzığ il merkezinde 11 apartman, Karakoçan ve Sivrice ilçelerinde 2 mahalle, Kovancılar ile Baskil ilçelerinde 2 köy ve bir mezra karantinaya alınmıştı.

Bugün ise Elâzığ merkez Doğukent Mahallesi Molla Bahri Bulvarı yakınında bulunan 7 katlı bir apartman, bir kişinin testinin pozitif çıkması üzerine karantina altına alındı. Polisin ekiplerinin nöbet tuttuğu apartmanda giriş-çıkışlar yasaklandı.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Elazığ Haberleri

Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü