Elazığ'da deprem sonrası bir binada yangın çıktı İstasyon Caddesinde bir binanın çatı katında yangın çıktı. 24 Ocak 2020 Cuma 23:02 Yangının doğalgaz kaynaklı çıktığı tahmin ediliyor.Ekiplerin yangını söndürme çalışmaları sürüyor.İLKHA İlk yorum yazan siz olun {{message}} UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Gönder Elazığ HaberleriElazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandıElazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldıElazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldıElazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralıElazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü