Elazığ'da okulların açılması bir hafta daha ertelendi Merkez üssü Sivrice'de meydana gelen 6,8 büyüklüğündeki depremin ardından tatil edilen okullar, bir hafta daha ertelendi. 12 Şubat 2020 Çarşamba 16:14 İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Elazığ'da deprem nedeniyle okulların açılmasının 24 Şubat'a ertelendiğini duyurdu.İLKHA İlk yorum yazan siz olun {{message}} UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Gönder Elazığ HaberleriElazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandıElazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldıElazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldıElazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralıElazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü