Engelli seçmen sandık başına gitmeyi ihmal etmedi

​Bitlis’te her iki ayağından engelli olan bir kişi, engeline rağmen sandık başına giderek oyunu kullandı.

Bitlis’te her iki ayağından engeli olan Hüsnü Demirel, sandık başına giderek oyunu kullanmayı ihmal etmedi.

Bitlis merkez Gazibey mahallesinde oturan ve iki bacağı da olmayan Hüsnü Demirel, akülü arabasıyla yaklaşık 7 kilometre uzaklıktaki Mustafa Kemal Atatürk İlköğretim Okuluna giderek oyunu kullandı.

Halkın ve görevlilerin yardımıyla oy kullanacağı sandığa götürülen Demirel, oy kullandığı için mutlu olduğunu, seçimlerin hayırlara vesile olmasını diledi.  (Şükrü Tontaş-İLKHA)





İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bitlis Haberleri

Bitlis merkezli uyuşturucu operasyonunda 13 kişi tutuklandı
Bitlis'te gençler Gazze için pedal çevirdi
Bitlis-Van yolunda feci kaza: Biri ağır 3 yaralı
Bitlis'te nisan ayında yoğun kar yağışı etkili oluyor
Bitlis'te otomobil şarampole devrildi: Biri ağır, 2 yaralı