Engelliler sergi açtı

Engellilerin eserlerinden oluşan sergi açıldı.

ELAZIĞ – “Engelliler Haftası” münasebetiyle, engellilerin yaptığı eserlerden oluşan sergi, eski Hükümet Konağında açıldı. Birçok sivil toplum kuruluşunun destek verdiği sergiye engellilerin yanı sıra STK yetkileri ve davetliler katıldı.

 

Sergide engellilerin yaptığı tablolar, üzerleri işlenmiş vazolar, el işi örgü, danteller ve süs eşyaları sergilendi. Engelli çocukların aileleri de, çocuklarının yaptıkları eşyaların tanıtımı yaptı.

 

Sergide Allah lafzı yazılan tablo ise, büyük beğeni kazandı. (Yasin Kavaklı – İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Elazığ Haberleri

Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü