DİYARBAKIR - Ergani'de vatandaşlardan Bayram süresince ulaşım ücreti alınmayacak. Belediye'den yapılan açıklamada, Ergani şehir içi toplu taşıma araçları ile Ergani-Diyarbakır seferlerini yapacak araçlardan ücret alınmayacağı bildirildi.
Özel Kooperatiflere ait araçlarla yolculuk yapacak vatandaşlar ücret ödemeye devam edecek. (Veysi Buran - İLKHA)
Ergani'de Bayramda Ulaşım Ücretsiz
Ergani'de vatandaşlar Bayram süresince toplu taşıma araçlarından ücretsiz yararlanacak.
İlk yorum yazan siz olun
Ergani Haberleri
Kardeşi öldü, eşi de ağır yaralandı
2 çocuk hayatını kaybetti, 1 çocuk yaralandı
Ergani’de Siyer Yarışması'nda dereceye girenlere ödülleri verildi
Diyarbakır Ergani Devlet Hastanesi’nde göz anjiyo cihazı hizmete girdi
Dağ keçilerinin doğal yaşamı kameralara yansıdı