Eşi tarafından bıçaklanan kadın hayatını kaybetti

​Malatya’nın merkez Yeşilyurt ilçesinde iddiaya göre, eşi ile telefon yüzünden aralarında tartışma çıkan adam eşini bıçaklayarak öldürdü. Zanlı gözaltına alındı.

Olay Konak Mahallesinde meydana geldi. İddiaya göre, M. Özen (56) ile eşi Selma Özen (41) arasında telefon yüzünden tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine koca M. Özen, mutfaktan aldığı bıçakla eşi Selma Özen’i bıçakladı.

Aldığı bıçak darbeleriyle yere yığılan 3 çocuk annesi kadının imdadına çevredekiler koştu. Haber verilmesi üzerine olay yerine 112 sağlık ile jandarma ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı müdahalede kadının hayatını kaybettiğini belirlerken, koca M. Özen, ise jandarma ekipleri tarafından gözaltına alındı.

Olayı duyan kadının yakınları sinir krizleri geçirdi.

Nöbetçi Cumhuriyet Savcısının olay yerinde yaptığı incelenin ardından kadının cenazesi otopsi için Malatya Adli Tıp Kurumu Morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.




İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Malatya Haberleri

Malatya'da yaralı yılan kartalı koruma altına alındı
Suriyeli kardeşler üniversiteden birincilikle mezun oldular
Akpınar Çarşısı'nda baca krizi: Lokantacı esnafı büyük mağduriyet yaşıyor
Malatya-Elâzığ karayolunda hafif ticari araç devrildi: 2 yaralı
Malatya'da otogarda uyuşturucu operasyonu: 4 gözaltı