Esnaftan Bağlar Belediye Başkanı Beyoğlu'na hizmet teşekkürü

Diyarbakır merkez Bağlar Belediye Başkanı Hüseyin Beyoğlu, yapılan hizmetler ve çalışmalar nedeniyle esnafın teşekkür mesajlarıyla karşılandı.

Esnaf ve vatandaş ziyaretlerini sürdüren Bağlar Belediye Başkanı Hüseyin Beyoğlu, Koşuyolu bölgesinde güzel bir sürprizle karşılaştı. Çevre esnafı ve vatandaşlar, belediye tarafından yapılan hizmetlerden duydukları memnuniyeti dile getirerek Beyoğlu’na teşekkür etti.

Koşuyolu bölgesi ve Sunay Caddesi’nde bir süre esnaf ve vatandaşlarla sohbet ederek sorun ve talepleri hakkında belediyenin ilgili birimlerine talimatlar veren Beyoğlu, 20 yıl aradan sonra yapılan çalışma ile esnafın ağırlıkta yaşadığı bölgenin güzelleşmesinden dolayı kendisine teşekkür eden vatandaşların tutumu nedeniyle moral depoladı.

Ziyaret sırasında caddede karşılaştığı vatandaşlara ve selamlaştığı iş yerlerinde esnaflara Yeni Tip Coronavirus tedbirlerine uymaları için uyarılarda bulunmayı ihmal etmeyen Beyoğlu, esnafa yönelik mini bir fiyat denetimi de gerçekleştirdi.

Vatandaşların yapılan hizmetleri beğenmesinin moral ve motivasyonlarını artırdığını belirten Beyoğlu, "Belediyeler, vatandaşların hizmeti en kolay yoldan alabileceği yerlerdir. Bu makamlar mazeret üretme yerleri olmayıp pratik yollarla çözüm üretme yerleridir. Hemşerilerimizi yapılan hizmetlerden dolayı mutlu ve memnun görünce daha çok çalışmaya odaklanıyoruz. Halkımıza daha çok ulaşacağız, daha çok çözüm üretip milletimizi mutlu edeceğiz. Hizmet, sosyal ve gönül belediyeciliğinden asla taviz vermeyeceğiz." diye konuştu.

İLKHA










İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bağlar Haberleri

Diyarbakır'da 100 dönüm buğday ekili alan yandı
Diyarbakır'da ATM ve iş yerlerini kurşunlayan 3 şüpheli yakalandı
Diyarbakır'da bahis operasyonu: 24 kişi tutuklandı
Memur-Sen ve Eğitim-Bir-Sen'den anadilde eğitimin yaygınlaştırılması çağrısı
Diyarbakır Siverek Caddesinde çıkan yangın güçlükle kontrol altına alındı