Evlat nöbetindeki 1 ailenin çocuğu daha teslim oldu

İçişleri Bakanlığı, 2 örgüt mensubunun daha ikna yoluyla teslim olduğunu, evlat nöbetindeki 20'nci buluşmanın gerçekleşeceğini belirtti.

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, 14 yaşında kandırılarak dağa kaçırılan Y.Y isimli örgüt mensubu, ikna çalışması sonucunda, Habur Sınır Kapısı’ndan Türkiye’ye giriş yaparak, güvenlik güçlerine teslim olduğunu bildirdi.

İkna çalışması sonucu teslim olan örgüt mensubunun ailesi, Diyarbakır’da 434 gündür devam eden evlat nöbetindeki aileler arasında yer aldığı ifade edildi.

Bu teslim olmayla birlikte Diyarbakır’da evlat nöbetinde çocuklarına kavuşan aile sayısı 20 oldu.

Ayrıca Emniyet Genel Müdürlüğü ve Jandarma Genel Komutanlığı'nın ikna çalışması sonucu, 2 örgüt mensubu daha ikna yoluyla teslim olduğu açıklandı.

Teslim olan örgüt mensuplarıyla birlikte 1 Ocak’tan bu yana sadece ikna yoluyla gelenlerin sayısı 194'e yükseldi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri