Filistinli esirlerin açlık grevi iki ayı aştı

Filistinli esirlerin açlık grevi, 62. gününe girerken bazı tutsakların sağlık durumunun kötü olduğu belirtiliyor.

KUDÜS -  İşgal rejimi tarafından tutuklanan Filistinlilerin başlattıkları açlık grevi 62. gününe girerken açlık grevinde 117. gününe giren Eymen Tabiş isimli Filistinlinin sağlık durumunun kötü olduğu öğrenildi.

 

Filistin Esirler Kulübünün yaptığı açıklamaya göre; işgal rejimi, son iki hafta içinde 530’u aşkın Filistinliyi tutukladı.

 

Şu anda işgal zindanlarında bulunan 5 bin 500 esirden 220’ü idari cezalarla cezaevinde tutuluyor ve insanlık dışı baskılara maruz kalıyorlar. Bunlar arasında eski bakanlar, insan hakları aktivistleri, avukatlar, öğrenci ve esnaf da bulunuyor.

 

İşgal zindanlarında tutulan Filistinli tutukluların açlık grevini engelleyemeyen Siyonistler, acımasızca yöntemlere başvuruyor. Hortumu burunlarından midelerine kadar sokan Siyonistler tuzlu suyu hortumla grev yapan esirlerin midelerine boşaltıyorlar. (İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı