Fırat Üniversitesi Hastanesi müdür yardımcısının Covid-19 testi pozitif çıktı

Elâzığ Fırat Üniversitesi Hastanesi’nde Başhekim Yardımcısı ve 20 personelde Covid-19 testinin pozitif çıktığı ileri sürüldü. Hastane yönetimi açıklama yaptı.

Fırat Üniversitesi Hastanesi Başhekim yardımcısının da içinde olduğu 20 sağlık çalışanın Covid-19 testi pozitif çıktığı öne sürüldü.

Konu ile ilgili hastane yönetiminde yapılan açıklamada, “Fırat Üniversitesi Hastanesi müdür yardımcılarından birinde Covid-19 semptomları görülmüş olup, tedbir amaçlı yatışı yapılmıştır. Temaslı personel hakkında da filyasyon ekibi çalışma yapmaktadır.” denildi.

İLKHA


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Elazığ Haberleri

Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü