Gömdükleri uyuşturucuyu çıkarırken yakalandılar

Elazığ'da gömdükleri uyuşturucuyu çıkarırken yakalandılar.

Elazığ merkez Çatalçeşme Mahallesinde boş bir arazide kazı yaptığı tespit edilen 5 kişinin uyuşturucuyu çıkarırken yakalandığı belirtildi.

Emniyeti Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, "13 Ağustos 2018 tarihinde Elazığ ili Çatalçeşme Mahallesinde boş bir arazide kazı yaptığı tespit edilen 5 kişiye yönelik operasyon gerçekleştirildi. Olay mahallinden kaçmaya çalıştıkları esnada ekiplerimizce yakalanmıştır. Kazı yeri ve şahıslar üzerinde yapılan incelemelerde 4 ayrı poşet içerisinde toplam ağırlığı 600 gr gelen toz esrar maddesi ele geçirilmiş olup şahıslar hakkında adli tahkikat başlatılmıştır." denildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Elazığ Haberleri

Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü