Güvenlik nedeniyle tepeler boşaltılıyor

IŞİD ve PYD arasında devan eden çatışmaların şiddetlenmesi ve havadan bombardımanın başlaması üzerine askerler güvenliğin bulunmadığı tepeleri boşaltı.

ŞANLIURFA - Kobani’de IŞİD ile PYD güçleri arasındaki çatışmaların şiddetlenmesi üzerine vatandaşlar sınıra yakın bir tepede toplanmaya başladı.

Araç ve motosikletlerle sınıra yakın tepede toplanan vatandaşların dürbünlerle Kobani tarafını gözetledikleri görüldü.

Bu arada çatışmaların şiddetlenmesi ve havadan bombardımanın başlaması üzerine askerler güvenliğin bulunmadığı tepeleri boşaltı. (İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Suruç Haberleri

2 kişi hayatını kaybetti, 6 kişi yaralandı
Şanlıurfa’da iki hafif ticari araç çarpıştı: 2 yaralı
1’i ağır 7 kişi yaralandı
Suruç’ta Gazze için destek ve boykota çağrı çadırı kuruldu
Şanlıurfa’da ruhsatsız silah operasyonu