Hamas: Katliamın asıl ortağı ABD'dir

Hamas, Gazze'de yaşanan katliamın asıl ortağının ABD olduğunu söyledi. Hamas, Gazze'de yaşanan katliamın asıl ortağının ABD olduğunu söyledi.

KUDÜS - İslami Direniş Hareketi (Hamas) sözcüsü Sami Ebu Zühri Gazze’de yaşanan katliamın asıl ortağının ABD olduğunu söyledi.

 

Hamas adına konuşan Zühri, “ Beyaz Saray’ın Gazze’de yaşanan katliam karşısındaki tavrı ve açıklamaları ABD’yi katliamın asıl ortağı yapıyor. Filistin halkının kıyımdan geçilmesinden gayet memnun görünen Beyaz Saray, İsrail’i katliamlarını devam ettirmesi yönünde teşvik ediyor.” dedi.

 

Öte yandan ABD Senatosu alt komitesi, Washington’un İsrail’in askeri harcamaları ve `Demir Kubbe` savunma sistemine 621 milyon dolarlık yardımda bulunmasını öngören tasarıyı onayladığı öğrenildi.

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı