Hamas Siyonist rejimin nükleer santraline saldırdı

Filistin Direniş Hareketi Hamas bugün düzenlediği üç füze saldırısında Filistin'in güneyinde yer alan Dimona Nükleer Santralini hedef aldığını söyledi.

GAZZE- Filistin Direniş Harektei Hamas bugün düzenlediği üç füze saldırısında Filistin’in güneyinde yer alan İşgal rejimine ait Dimona Nükleer Santralini hedef aldığını söyledi.

 

Hamas tarafından yapılan açıklama İsrail kaynaklarının Dimona’ya füze saldırısı gerçekleştirildiği ve şehre yönelmiş füzelerin bir kısmının Demir Kubbe savunma sistemi sayesinde önlenebildiğine yönelik açıklamanın ardından geldi.

 

Hamas’ın askeri kanadı Kssam Tugayları perşembe günü Dimona’ya M-75 füzeleriyle bir füze saldırısı gerçekleştirdi. İsrail kaynaklarına göre perşembe günü Dimona’ya yollanan roketlerden biri Demir Kubbe’ye takılırken, iddia edildiğine göre diğer iki füze ise açık alanlara düştü.

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı