Hastaları sandığa "Sağlık Bakanlığı" taşıyacak

Mardin İl Sağlık Müdürü Mehmet Derviş, referandumda oy kullanmak isteyen hastaların ulaşım hizmetlerinin Sağlık Bakanlığı tarafından sağlanacağını söyledi.

Mardin İl Sağlık Müdürlüğü, referandumda oy kullanacak hastaların sandığa taşınması ile ilgili açıklama yaptı. 16 Nisan'da gerçekleştirilecek referandumda herkesin oy kullanabilmesi için Sağlık Bakanlığı’nın evde sağlık hizmeti alan hastaları nakil araçlarıyla oy kullanmaya götüreceğini kaydeden İl Sağlık Müdürü Mehmet Derviş, oy kullanan vatandaşlar sonrasında alındıkları mahallelere bırakılacağını söyledi.

Hizmetten faydalanmak isteyenlerin çağrı merkezini arayarak başvuru yapması isteniyor. Hizmetten yararlanmak isteyen vatandaşların 444 38 33 numaralı çağrı merkezine başvuru yapması istendi. (M. Salih Keskin – İLKHA) 


 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Mardin Haberleri

Savcılığa suç duyurusunda bulundu
Mardin’de 13 adet ruhsatsız tabanca ve mühimmat ele geçirildi
Mardin Artuklu’da bir evde bulunan sülün yetkililere teslim edildi
Mardin merkezli 7 ilde bahis ve dolandırıcılık operasyonu
Çiftçiler: Buğday fiyatı üretim maliyetlerinin altında kaldı