Hastanede yatan hastaların cep telefonları çalındı

Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesinde yaşanan olayda, hastalara ait 2 adet cep telefonunun çalındığı iddia edildi.

Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde bazı servislere giren kişilerin hastalara ait cep telefonlarını çaldığı iddia edildi.

İddialarla ilgili hastane yönetiminden açıklama geldi.

Açıklamada, "Bazı yayın organlarında yer alan 'Hastanede güvenlik zaafiyeti nedeniyle 5 adet cep telefonu çalındı' başlıklı haberler nedeniyle olay ile ilgili açıklama ihtiyacı duyulmuştur. 2 adet cep telefonu çalındığı güvenlik görevlilerimize bildirilmiştir. Şikâyet üzerine güvenlik kameraları incelenmiş olup görüntülerde tespit edilen suç unsurları adli mercilere teslim edilmiştir.Olayla ilgili Hastanemiz tarafından soruşturma başlatılmış olup, kamuoyunun bilgisine arz olunur." denildi.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şanlıurfa Haberleri

Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği