İkna edilen köylüler sandığa gitti

Ağrı'da sandığa gitmeyeceklerini açıklayan Aşağı Yoldüzü (Darebi) köyü sakinleri, siyasilerin sorunlarının çözüleceği yönündeki sözleri üzerine sandığa giderek oy kullandı.

AĞRI - Aşağı Yoldüzü (Darebi) köyü sakinlerinin seçimleri protesto ederek sandığa gitmeyecekleri yönündeki haber siyasileri harekete geçirdi. İlke Haber Ajansı'nda yer alan haber üzerine Aşağı Yoldüzü (Darebi) köyüne giden AK Parti Ağrı İl Başkanı Abdurrahman Çetin başkanlığındaki heyet, sorunlarının çözüleceği sözü vererek köylüleri oy kullanmaya ikna etti.

 

Köy Muhtarı M. Naci Deniz, İl Başkanı ve beraberindekilerin, sorunu en kısa sürede çözecekleri sözünü vermeleri üzerine saat 16.00’da oylarını kullandıklarını söyledi.

 

Köy sakinlerinin, AK Parti Milletvekillerini getireceklerini söyleyen İl Başkanına, vekilleri köye sokmayacaklarını tepkisinde bulundukları öğrenildi.

 

Köyde kurulan sandıkta Recep Tayyip Erdoğan'a 67 oy çıkarken, Selahattin Demirtaş'a 32 oy, Ekmelettin İhsanoğlu'na ise 9 oy çıktı.  (Ömer Adıgüzel - İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı