​İran'dan yük getiren tır Diyarbakır'da devrildi

​Diyarbakır-Şanlıurfa Karayolunda sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybeden tır devrildi. Kazada sürücü hafif yaralandı.

Kaza, saat 22.00 sıralarında 3. Oto Sanayi girişindeki yan yolda meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Mehdi Tubafer yönetimindeki 16 AA 249 plakalı tır, İran’dan aldığı yükü Gaziantep’e götürmek için yola çıktı.

Tubafer'in direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu önce refüje ardından da elektrik direğine çarparak devrildi.

Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine trafik polisi sevk edildi. Kazada Tubafer hafif bir şekilde yaralanırken, devrilen tır nedeniyle karayolu yaklaşık 2 saat trafiğe kapalı kaldı.   

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.












İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri