İşgalci siyonistler Filistin topraklarında işgal alanlarını genişletiyor

Kendilerine Yahudi yerleşimciler diyen siyonist işgalciler, Batı Şeria'nın güneyinde yer alan el-Halil şehrine bağlı Tel Remide mahallesinde Filistinlilere ait araziyi işgal etti.

El-Halil 'deki Yahudi Yerleşimine Karşı Gençlik Teşkilatı sözcüsü yaptığı açıklamada, Netişe ailesinin zeytin ağaçları dikili topraklarında düzinelerce yerleşimcinin bir Yahudi yerleşim birimi inşa etmek için başlangıç olarak bir çadır kurduklarını söyledi.

Sözcü, işgalci yerleşimcilerin, bölgede bulunan işgal askerlerinin koruması altında bölgeye baskın yaptıklarını belirtti.

Yapılan açıklamada, Tel Remide mahallesindeki Filistinlilerin, sürekli kendilerini evlerinden ve topraklarından uzaklaştırmaya ve bölgeyi Yahudi yerleşim alanına dönüştürmeye çalışan işgalci siyonist yerleşimcilerin saldırılarına maruz kaldıklarına dikkat çekildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı