İşgalci Yahudi yerleşimciler 2 Filistinli genci yaraladı

​Batı Şeria'nın Ramallah şehrinin kuzeyindeki el-Muğayyer köyü ovasında 2 Filistinli genç, işgalci Yahudi yerleşimcilerin attığı mermilerle yaralandığı belirtildi.

İşgalci Yahudi yerleşimciler el-Muğayyer ve Termes'iya köyü arasında yer alan ovada Filistinli çobanlara saldırdı.

Saldırı sonucu, birinin karnından diğerinin de ayağından olmak üzere 2 Filistinli gencin yaralandığı belirtildi.

Yaralı gençler, olayın ardından Ramallah'taki Filistin Tıp Merkezi'ne nakledildi.

Siyonist işgal rejimi adına yapılan açıklamada, 2 Filistinli gencin Şilo yahudi yerleşim merkezi yakınındaki Amihay yerleşim alanı civarında işgalci askerleri bıçaklamaya çalıştıkları ve bunun üzerine işgalci askerlerin onlara ateş açtığı iddia edildi.

İşgalci Siyonistler, askerler arasında herhangi bir yaralanma olayının olmadığını açıkladı.

Siyonist işgal rejimi, yaptığı bu tür mesnetsiz açıklamalarla işlediği cürümlerin üzerini örtmeye çalışıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı