FİLİSTİN - İşgal rejimi Filistin'de 2 yıldan az bir süre içinde ikinci kez cami yıktı. Siyonist rejim güçleri, son olarak El Halil şehrinin Yatta kasabasının doğusunda bulunan bir camiyi yıktığı belirtildi.
Yapılan açıklamalara göre, kasaba ahalisinin tüm ısrarlarına rağmen Kur'an ve kitapların camiden çıkarılmasına izin vermedi. (Muhammed Nur Yaşar-İLKHA)
İsrail, El Halil'de Cami Yıktı
İşgal rejimi İsrail Filistin'de 2 seneden az bir sürede ikinci bir cami yıktı.
İlk yorum yazan siz olun
Filistin Haberleri
Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı