İsrail'den Filistinlilere zehirli gaz

Filistin Sağlık Bakanı Mufid el-Muhallelati, İsrail'in narkoz gazı yerine karbondioksit göndermesi nedeniyle hastaların zehirlendiğini belirtti.

FİLİSTİN - Gazze'deki Filistin hükümeti Sağlık Bakanlığı, İsrail'in narkoz gazı "azot protoksit" yerine karbondioksit göndermesi nedeniyle hastaların zehirlendiğini duyurdu.

 

Sağlık Bakanı Mufid el-Muhallelati, Gazze'deki Eş-Şifa hastanesi önünde yaptığı açıklamada, "Ameliyat esnasında narkoz verilen 4 hasta, azot protoksit yerine karbondioksit teneffüs etmesi sonucu zehirlendi. Söz konusu narkoz tüpleri, İsrail'den ithal ediliyor" diye konuştu.

 

Zehirlenen hastaların tedavisinin sürdüğünü kaydeden Muhallelati, Kızılhaç, Dünya Sağlık Örgütü (WHO) ve uluslararası kurumları olayla ilgili soruşturma açmaya çağırdı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı