İstiklal Marşı okuma programı düzenlendi

Türkiye genelinde olduğu gibi Ağrı'nın tüm okullarında da aynı anda İstiklal Marşı okuma etkinliği düzenlendi.

Ağrı'da temsili olarak 15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesinde düzenlenen programa Milli Eğitim Müdürü Mehmet Faruk Tekin, okul idaresi ve öğretmenler katıldı.

İstiklal Marşı'nın ardından bir açıklama yapan Milli Eğitim Müdürü Mehmet Faruk Tekin, "Sayın Bakanımızın çağrısı ile bugün tüm Türkiye'de olduğu gibi Ağrı merkez ve ilçelerinde bulunan okullarda da aynı anda öğretmenlerimizle, yine velililerimiz evlerinde, öğrencilerimiz EBA TV karşısında İstiklal Marşı'mızı okuduk. Pandemi nedeni ile uzun zamandır öğrencilerimiz ile birlikte İstiklal Marşı'mızı okuyamıyorduk, farkındalık olması için Bakanımızın çağrısı üzerine Ağrı'da bu etkinliğe katıldık. İnşallah en kısa sürede yüz yüze eğitime başlayıp öğrencilerimiz ile birlikte İstiklal Marşı'mızı okuruz." dedi. 










İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı