Karaköprü ilçesi kurucu belediye başkanı Coronavirus'ten dolayı vefat etti

Şanlıurfa Karaköprü İlçe Belediyesi kurucu Belediye Başkanı Ali Gök, Coronavirus'ten dolayı tedavi gördüğü hastanede vefat etti.

Rahatsızlığından dolayı bir süre önce Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesine başvuran Karaköprü Belediyesi kurucu Belediye Başkanı Ali Gök'ün, burada yapılan tetkiklerinde Coronavirus testi pozitif çıktı.

Hastanede tedavi altına alınan Gök, durumunun ağırlaşması üzerine yoğun bakım ünitesine alındı. Gök, tedavisinin sürdüğü yoğun bakım ünitesinde bu sabah vefat etti.

Gök'ün cenazesi saat 10.30'da Alibaba Camii'nden alınarak Karaköprü Aile Mezarlığına defnedilecek.

Karaköprü Belediyesi tarafından Gök'ün vefatı ile ilgili yapılan paylaşımda, "Mekanın cennet olsun Başkanım. Karaköprü'müzün kurucu Belde Belediye Başkanı olan Ali Gök Başkanımız, hakkın rahmetine kavuşmuştur. Allah mekanını cennet, makamını âli eylesin." denildi. 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şanlıurfa Haberleri

Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği