Konya mavi kategorideki iller arasına girdi

​Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Konya'nın risk haritasında düşük riskli iller arasına girdiğini açıkladı.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Koca şu ifadeleri kullandı:

"Risk haritasında en büyük değişikliklerden birini KONYA yaptı. Nüfusu en kalabalık yedinci şehrimiz artık Mavi. Bu Mavi, Türkiye’de risk düzeyini düşürecek! Kutluyoruz, Konya."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Konya Haberleri

Konya’da 9 yıldır ücretsiz içecek dağıtan Yıldız: Tek amacım Allah'ın rızasını kazanmak
Konya'nın Karatay ilçesi Akabe Mahallesi'nde iş yerine silahlı saldırı
Konya Selçuklu Esenler Mahallesi Yeniyol Sokakta metruk evde yangın
Konya Sultanhanı ilçe kavşağında kaza, 2'si çocuk 4 yaralı
Konya'da evde çıkan yangında 7 depremzede vefat etti