Kurbanlıklar Sahiplerini Bekliyor

Kurban Bayramı dolayısıyla satışa sunulan kurbanlıklar mal sahiplerinin elinde nihai sahiplerini bekliyor.

AĞRI - Doğubayazıt'ta son günlerde canlanan hayvan pazarları arefe akşamına kadar canlılığını korudu. Mal sahipleri ellerinde kalan kurbanlıkları bayram sabahının erken saatlerinde çarşı meydanına getirerek tüketmeye çalıştılar.

Hayvancılıkla uğraşan vatandaşlar bu yılki kurbanlık fiyatlarının düşük olmasına rağmen bekledikleri kadar satamadıklarını dile getirdiler. Geçen yıllara nispeten fiyatın bayağı düştüğünü dile getiren hayvan satıcıları "Hayvan yeminin fiyatı had safhaya ulaşmasına rağmen bu seneki kurbanlık fiyatları 400 TL'ye kadar indi. Buna rağmen elimizdeki kurbanlıkları tüketemedik. Bu durum bizi olumsuz etkiliyor" dedi. (Ramazan Zeren-İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı