Malatya İl Sağlık Müdürü Bentli: “Coronavirus ilimizi tamamen terk etmedi”

Kısıtlamaların esnetilmesi süreci rehavete kapılmadan geçirilmesi gerektiğine vurgu yapılırken mecbur kalmadıkça evlerden dışarı çıkılmaması tavsiyesi bir kez daha yenilendi.

Malatya İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Recep Bentli, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, yeni pozitif vakaların tespit edildiğine dikkat çekerek uyarılarda bulundu.

Gelinen başarılı sürece filyasyon çalışmaları ve vatandaşların izolasyon önlemlerine uyması sonucu ulaşıldığını belirten Bentli, şunları söyledi:

“Coronavirus salgını mücadele kapsamında ilimizde bazı kısıtlamaların sona erdiğini görüyoruz. Geldiğimiz bu sürece başarılı filyasyon çalışmaları ve sizlerin izolasyon önlemlerine uymanız sonucunda ulaşıldı. Unutmayalım ki, bu durum salgınla mücadelenin daha ilk aşaması. Henüz virüs ilimizi tamamen terk etmedi. Hala yeni pozitif vakalarımız tespit edilmektedir. Lütfen ilimizde yaşanan kısıtlamaların esnetilmesi sürecini rehavete kapılmadan geçirelim. Salgından tamamen kurtulana kadar mecbur olmadıkça evlerimizde kalalım. Unutmayın salgını bitirecek olan sizlerin göstereceğiniz fedakârlıktır. Sağlıklı günlere en kısa zamanda kavuşmayı diliyorum.”

İLKHA




İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Malatya Haberleri

Malatya'da yaralı yılan kartalı koruma altına alındı
Suriyeli kardeşler üniversiteden birincilikle mezun oldular
Akpınar Çarşısı'nda baca krizi: Lokantacı esnafı büyük mağduriyet yaşıyor
Malatya-Elâzığ karayolunda hafif ticari araç devrildi: 2 yaralı
Malatya'da otogarda uyuşturucu operasyonu: 4 gözaltı