Malatya Valisi Baruş LGS’de Türkiye birincileri arasına giren öğrenciyi kabul etti

Vali Aydın Baruş, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında yapılan sınavda 500 tam puan alarak Türkiye birincileri arasına giren Alperen Yıldırım’ı makamında kabul ederek başarılarının devamını diledi.

Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, öğrenci Yıldırım’a İl Milli Eğitim Müdürü Battal Kanbay, öğrencinin ailesi ve okuduğu özel okulun müdürü Mustafa Sarıtaç eşlik etti.

İl Milli Eğitim Müdürü Battal Kanbay, LGS sonuçlarına göre Türkiye'de 36 ilin birinci çıkardığını ve toplam 97 birinci olduğunu ifade ederek, Alperen Yıldırım’ın aldığı 500 tam puanla birinci olan 97 öğrenci içinde yer aldığını belirtti.

Vali Aydın Baruş öğrenciyi kabulde yaptığı konuşmada, “2021 LGS'de 500 tam puan alarak üstün başarı gösteren sevgili öğrencimiz Alperen Yıldırım’ı kutlayarak, bundan sonraki eğitim öğretim hayatında da başarılarının devamını diliyorum. Malatya’mızdan başarılı öğrencilerin çıkması bizleri gururlandırıyor, mutlu ediyor. Öğrencimizi yetiştiren ailesini ve öğretmenlerini tebrik ediyorum” dedi.




İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Malatya Haberleri

Malatya'da yaralı yılan kartalı koruma altına alındı
Suriyeli kardeşler üniversiteden birincilikle mezun oldular
Akpınar Çarşısı'nda baca krizi: Lokantacı esnafı büyük mağduriyet yaşıyor
Malatya-Elâzığ karayolunda hafif ticari araç devrildi: 2 yaralı
Malatya'da otogarda uyuşturucu operasyonu: 4 gözaltı