Valilik açıklamasında, "Battalgazi İlçesi Kernek Mahallesi Şehit Hamit Fendoğlu Caddesi Al apartmanı, apartman içerisinde Covid-19 pozitif yoğun vaka sayısı olması sebebiyle 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunun 27. ve 72/7 maddeleri gereğince İlçe Hıfzıssıhha Kurulu Kararıyla 14 gün süre ile karantina kararı alınmıştır." denildi.
Malatya’da bir apartman Covid-19 vakaları nedeniyle karantinaya alındı
Malatya Valiliği, Merkez Battalgazi ilçesinde bulunan bir apartmanda yoğun Coronavirus (Covid-19) vakalarının tespit edilmesi üzerine apartmanın karantinaya alındığını duyurdu.
İlk yorum yazan siz olun
Malatya Haberleri
Malatya'da yaralı yılan kartalı koruma altına alındı
Suriyeli kardeşler üniversiteden birincilikle mezun oldular
Akpınar Çarşısı'nda baca krizi: Lokantacı esnafı büyük mağduriyet yaşıyor
Malatya-Elâzığ karayolunda hafif ticari araç devrildi: 2 yaralı
Malatya'da otogarda uyuşturucu operasyonu: 4 gözaltı