Malatya’da trambüsler yolcu taşımaya başladı

Malatya’da yapılan altyapı ve test sürüşleri sonrası trambüsler ulaşım seferleri için trafiğe çıktı.

İlk yolcularını taşımaya başlayan trambüsülerin, ileriki günlerde resmi açılışının yapılacağı bildirildi. 

Konu ile ilgili bir açıklama yapan Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Çakır, “Malatya’mızda toplu taşımanın kalitesini artırmak, standartlarını yükseltmek için çalışmalar gerçekleştirdik. Yaptığımız incelemeler neticesinde pek çok avantaj sağladığı için trambüste karar kıldık. Dizel yakıtlı araçlara göre yüzde 70’leri bulan enerji tasarrufu söz konusudur. Aynı zamanda bu araçlar, tam bir çevre yatırımıdır. Bir de bu sistem istediğiniz an raylı sistemlere dönüşebilecek.” dedi.

Trambüsler 15 Mart Pazar gününe kadar  (Pazar dahil),   ücretsiz yolcu taşıyacak. (Recep Fidancı- İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Malatya Haberleri

Malatya'da yaralı yılan kartalı koruma altına alındı
Suriyeli kardeşler üniversiteden birincilikle mezun oldular
Akpınar Çarşısı'nda baca krizi: Lokantacı esnafı büyük mağduriyet yaşıyor
Malatya-Elâzığ karayolunda hafif ticari araç devrildi: 2 yaralı
Malatya'da otogarda uyuşturucu operasyonu: 4 gözaltı