Mardin İŞKUR tecrübe kazandırıyor

Mardin Çalışma ve İş Kurumu (İŞKUR), işbaşı eğitim programıyla onlarca gence iş tecrübesi kazandırmaya devam ediyor.

Mardin Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü, Mardin Park Hastanesi arasında işbaşı eğitim protokolü imzalandı. Mardin Çalışma ve İş Kurumunda imzalanan protokolle; 2 Acil Tıp Teknikeri,4 Ameliyat Hizmetleri Teknikeri, 16 Hemşire, 4 Anestezi Teknikeri,2 Ebe, 12 Ambulans ve Acil Bakım Teknikeri,2 Radyoloji Teknikeri,14 Sekreter olmak üzere 8 farklı meslekte 56 iş arayana mesleki deneyim ve iş tecrübesi kazandırılacak.

 İstihdam seferberliğinde işbaşı eğitim programının önemine değinen Mardin Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Mehmet Akın, “Gençlerin ve iş tecrübesi olmayan kişilerin iş hayatına kaliteli ve verimli geçişini sağlayan bir uygulama, bu uygulama ile işveren nitelikli işçiyle buluşuyor bu sayede iş gücünün niteliği de artıyor.” dedi.

İLKHA






İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Mardin Haberleri

Savcılığa suç duyurusunda bulundu
Mardin’de 13 adet ruhsatsız tabanca ve mühimmat ele geçirildi
Mardin Artuklu’da bir evde bulunan sülün yetkililere teslim edildi
Mardin merkezli 7 ilde bahis ve dolandırıcılık operasyonu
Çiftçiler: Buğday fiyatı üretim maliyetlerinin altında kaldı